Tiananmen : Palabra chave

Tiananmen e o futuro da China

Trinta e cinco anos despois da maior crise do denguismo, o que pasou na China o 4 de xuño de 1989 segue sendo tabú. Fóra, sen embargo, non hai aniversario que se esqueza. Certo tamén que outros moitos que merecerían ser recordados (de Iquique a Tlatelolco, poñamos por caso), pasan sen pena nin groria. Esa recorrente invocación que tanto incomoda en China é acompañada dunha lectura cada vez máis simplista. A memoria do acontecido demanda, sen embargo, unha abordaxe desprexuizada das motivacións e leccións daquel “incidente”.

Hebdomadario de la Política Taiwanesa Nº 22-2014

Apartados xeográficos China e o mundo chinés

1.Informe Ma Ying-jeou aprovechó el 25 aniversario de los sucesos en la Plaza Tiananmen de Beijing para hacer un llamamiento a las autoridades continentales para elegir la senda de la democracia. En un comunicado al respecto señaló que con ello, el otro lado del Estrecho ganaría en estima entre los propios taiwaneses, reduciendo la diferencia …

Hebdomadario de la Política Taiwanesa Nº 22-2014 Ler máis »

25 años de Tiananmen

Apartados xeográficos China e o mundo chinés

Se cumple este año el primer cuarto de siglo de la tragedia de Tiananmen. Muchas cosas han ocurrido en China desde entonces y se podría decir que mucho ha cambiado China también, al menos en ciertas percepciones. No obstante, el dictamen oficial se mantiene inalterable: una sedición contrarrevolucionaria cuyo triunfo habría conducido el país al …

25 años de Tiananmen Ler máis »